هوگو لیوریس جانشین ایکر کاسیاس در رئال

هوگو لیوریس جانشین ایکر کاسیاس در رئال

هوگو لیوریس جانشین ایکر کاسیاس در رئال

 

هوگو لیوریس

هوگو لیوریس

 دیگو لوپز فصل گذشته در 36 بازی در لالیگا به میدان رفت اما در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که رئال توانست با غلبه بر اتلتیکومادرید قهرمان شود، ایکر کاسیاس درون دروازه قرار داشت. با خروج لوپز از رئال مادرید و پیوستنش به ایتالیا، کاسیاس به دروازه تیمش در رقابت‌های لالیگا بازگشت.

با این حال رئال مادرید که در 9 بازی اول خود 10 گل دریافت کرده است، به نظر می‌رسد از شرایط فعلی راضی نیست. در طرف دیگر بارسلونا در همین تعداد بازی تنها سه گل (در ال‌کلاسیکو) دریافت کرد. این شرایط گمانه‌زنی‌هایی به وجود آورده که کارلو آنچلوتی به دنبال راه حلی برای این مشکل در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است و اکسپرس مدعی شد که یوریس کلید حل این مشکل خواهد بود.

هوگو لیوریس دروازه‌بان تیم ملی فوتبال فرانسه که در تابستان 2012 با مبلغ 10 میلیون پوند از لیون به تاتنهام رفت، خودش را به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان لیگ برتر تثبیت کرده است.  تعجبی ندارد که زمانی که تاتنهام این دروازه‌بان 27 ساله را متقاعد کرد که قرارداد جدیدی با این تیم تا 2019 امضا کند، شاهد کارشکنی‌هایی بود.

تاتنهام در حال حاضر در رده یازده لیگ برتر انگلیس قرار دارد و بر اساس گزارش این روزنامه رئال مادرید تلاش می‌کند تا تابستان منتظر بماند؛ از سوی دیگر گزارش شده که رئال امکان دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پیشنهادی 20 میلیون پوندی برای جذب این دروازه‌بان مطرح کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 آبان 1393برچسب:, ] [ 18:57 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]